SZÁLLÍTÁS

}

1. Szállítási idő

Az Eladó által vállalt szállítási határidő a megrendelés visszaigazolásától, azaz a szerződés létrejöttétől számított átlagosan 2-10 nap.

A termékek kiszállításáról, továbbá Eladó és a futárszolgálat között létrejött szerződésről a “Szállítás” menüpont alatt tájékozódhat.
Ha Eladónak a meghatározott termék nem áll rendelkezésére raktáron, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vevőt haladéktalanul tájékoztatni és egyeztetni a rendelés további menetét.

$

2. Szállítás

A szállítási díj 1290 Ft, 20.000 Ft felett ingyenes.

A Vevő kizárólag a futárszolgálattal történő kiszállítást választhatja a megrendeléskor.

A futárszolgálattal történő kiszállítás a Vevő által a megrendeléskor meghatározott szállítási címre történik. Vevő köteles gondoskodni arról, hogy az általa megadott szállítási címen a kiszállítás időpontjában tartózkodjon olyan személy, aki a megrendelt termékek átvételére jogosult. Amennyiben Vevő ezt nem biztosítja, minden ebből eredő kárért és költségért Vevő felelős.

A felmerülő csomagolási és szállítási költségek a Vevőt terhelik, amelynek összege Magyarországon egységáras, azonban a mindenkor piaci árváltozás függvényében, valamint esetlegesen más szállítóval történő szállítás esetében változhat.

Külföldre történő szállítás esetében a szállítás költsége számtalan tényezőtől függ, ezért eseti alapon kerül meghatározásra. Külföldre történő szállítás esetén a szállítási költséggel kapcsolatosan Vevő tájékoztatást Eladó fenn megadott e-mail címén kérhet.

Szállítási költségen minden olyan költség értendő, amely az Eladó székhelye / telephelye / fióktelepe és a Vevő által megadott szállítási cím közötti kiszállítás kapcsán felmerül (pl. ha szükséges a szállítási címre behajtási engedély kiváltása, akkor annak költsége is).

Házhozszállítás
A megrendelt termék(ek)szállítása a GLS Futárszolgálattal történik. Eladó az áru házhoz szállításán a Vevő által a megrendelés feladásakor kiválasztott szállítási módot érti. A szállítás költségeit a Vevő köteles Eladó részére megfizetni a vételár megfizetésével együtt.

 Sikertelen kézbesítés esetén a fuvarozó értesítést hagy a Vevőnél, ezután a Vevő az Eladónál újabb szállítási határidőt egyeztethet. Sikertelen szállítás esetén a Vevő a szállítással kapcsolatban felmerülő valamennyi költség megtérítésére köteles, beleértve a visszfuvar költségeit is. Az újabb kiszállítás időpontja a korábban sikertelen kiszállítással kapcsolatban felmerült valamennyi szállítási költség (kiszállítás és visszaszállítás költségeinek) megtérítése után történik.

Ha a megrendelés bruttó értéke meghaladja az ONLINE ÁRUHÁZ-ban közölt aktuális értéket, akkor a szállítás díjmentes. Ez a díjmentesség jelenleg bruttó 20.000,- (húszezer) Ft rendelési összegnél vagy ezen összeg feletti rendelés esetén irányadó. A díjmentes szállítás csak egy, a Vevő által a megrendeléskor megadott szállítási címre vonatkozik. Amennyiben a Vevő több szállítási címet határoz meg, akkor a díjmentes szállítással történő rendelés leadása esetén a díjmentes szállítás csak egy magyarországi szállítási címre vonatkozik.

N

3. A Termékek ellenőrzése

A Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomag tartalmát (a termékeket) fajta és mennyiség szerint tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén a szállítólevelet aláírni. Ezt követően a termékek fajtájával és mennyiségével kapcsolatos hiányosságokra vonatkozó panaszt Eladó nem fogad el. A termékek fajtájával vagy mennyiségével kapcsolatos panasz esetén a Vevő a panaszt a GLS Futárszolgálat formanyomtatványán teheti meg. A GLS Futárszolgálat a formanyomtatványt továbbítja Eladó részére. Amennyiben a Vevő a kiszállításkor nem él a termékek fajtájával vagy mennyiségével kapcsolatos kifogással, a későbbiekben ilyen kifogással nem élhet. A termékek fajtájával és mennyiségével kapcsolatos kifogás kizárólag abban az esetben elfogadható, ha a kiszállított termékek fajtája és mennyisége eltér a Vevő által leadott, és a Eladó által visszaigazolt termékek fajtájától és/vagy mennyiségétől.

A Vevő a termékek átvételét követően ésszerű időn belül köteles elvégezni a termékek minőségi ellenőrzését, és az esetlegesen felmerülő minőségi kifogásairól Eladót írásban haladéktalanul értesíteni.

A termék tekintetében fennálló kárveszély a terméknek a Vevő vagy a Vevő érdekében eljáró személyrészére történő átadásával száll át a Vevőre.